Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Carl - 19 januari 2011 07:00

Hipp hipp hurra för min storebror Max som fyller 19 år idag!  


Jag och mina föräldrar hoppas och önskar att din födelsedag blir en jätte bra dag   

När ska du hoppa på ett plan och kom hit då?  


Vad kan passa bättre än ett sprakande fyrverkeri på din stora dag?! Så här fint fyrverkeri såg vi på nyårsafton i Sydney.

  


Det smällde som bara den men vackert var det. Jag höll för öronen hela tiden.

  


Ibland är det skönt att dra sig tillbaka och vara ifred. Jag satte mig under en trappa, funderade och tittade på alla nyårsfirande människor. Mamma och pappa satt tre meter ifrån mig på restaurangen som vi åt vår nyårsmiddag på. Många människor kom fram till mig och frågade om jag var ensam eller om jag tappat mamma och pappa. Det var roligt att se hur folk reagerade när dom såg en liten ensam kille sitta själv, uppklädd till tänderna. Ingen förstod att det var mina föräldrar som satt vid bordet bredvid mig. Men tro mig, både mamma och pappa hade stenkoll på mig. Inte en chans att någon skulle kunna lura iväg mig. Dessutom hade jag som vanligt en lapp med mobilnr påryggen, ifall jag skulle tappa bort mig själv. Happy new year! sa alla till mig       


Än en gång, grattis brorsan  


Stor kram från Carl





Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards