Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Carl - 22 januari 2011 03:30

Så här bedårande utsikt kan man njuta av om man lunchar på fashionabla restaurang 360 i Sydney

   Farbror Alex som bor i Sydney bjöd ut oss på långlunch.  Alex hyrde villan för ett tag sedan och fick bra kontakt med pappa. Alex var både rolig och trevlig, tycker jag.

   Jag satte mig efter ett tag i vagnen och tittade på en film. Alex sa att jag var otroligt duktig. Han såg lite lättad ut också. Kanske trodde han att det skulle vara svårt att ta med en liten kille som mig på restaurang. 

   När lunchen blev lite väl lång och jag tyckte att det var dags att bryta upp sa jag ifrån ordentligt. Alla förstod och vi tackade så mycket för oss och sa hej då. Det finns ju så mycket mer att upptäcka än bara en restaurang. Vi gav oss ut på nya äventyr som ni kan läsa om i nästa blogg.


Här hemma är allt bra. Jag var i skolan igår och tog min första simlektion för terminen. Jag var så duktig tyckte lärarna och dom gav MIG ett klistermärke med en glad gubbe på. Ett sådant klistermärke får man bara om man har varit riktigt duktig. Det var första gången jag fick en sådan utmärkelse. Men inte sista gången!   Inte för att jag kan simma än men jag var bra ialla fall.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards