Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Carl - 29 januari 2011 09:00

   Grattis farsan på födelsedagen! Oftast säger jag pappa men ibland säger jag "fassan". Då skrattar pappa åt mig och säger: Du din busunge! Med dagens bilder vill jag påminna er att det är bra att ha högtflygande planer och att  och att aldrig tappa hoppet. 

  Tjooohoo så roligt det var att hoppa på studsmattan. Jag ville självklart aldrig sluta. Efter ett tag ville mamma också prova...

  

Vet inte vem av oss som tyckte det var roligast... Men till slut var vi tvungna att fortsätta bilfärden mot Melbourn.

  Stort grattis min älskade pappa. Du jobbar och jobbar och ger aldrig upp. Fortsätt att kämpa på, vi tror på dig. Tappa inte "hoppet", fassan. Du har stora, fantastiska planer och det är en av anledningarna att jag älskar dig.

Puss och kram från Carl och "mamman"

Av Carl - 29 januari 2011 08:00

   Längs efter Great Ocean road finns detta underverk att beskåda. Låt mig få visa dig något mycket vackert:

   Titta och njut! Det var så fantastiskt att se vad naturen kan skapa.

       Som ni förstår av namnet så finns det 12 st apostles som sticker upp ur havet. Det har tagit många, många år för havet att skapa detta. Jag var helt betagen av underverket.

Men tillslut var jag tvungen att återvända till bilen för vi skulle göra ett till stopp innan vi km fram till Melbourne. 

     Det var länge sedan jag lärde mig att posera framför kameran...

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards