Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Carl - 3 februari 2011 07:00

Jag har varit hemma ett tag sedan vi kom hem från vår resa. Vad har jag pysslat med tror ni? Jo, lite av varje faktiskt. Största händelsen var såklart att Melina och Karin var här och hälsade på men efter det var det "fassans" födelsedag. Här ser ni min pappa när han har blivit väckt och fått en golfpike´(den han har på sig) och en bukett blommor från mig, mina syskon och mamma.   Efter lunch fick min pappa en fantastisk tårt.

   Ser inte ut att vara en dag över 35 år    

   Visst ser den god ut? Pappa blev sååå glad för den goda tårtan

   Golfpike´n hade pappa på sig hela dagen men någon golf blev det inte. Materialet i tröjan är som ett solskydd och det blåser rakt igenom. Perfekt här i Thailand. Här ser ni vår villa manager Win som stolt visar upp pappas tårta

   ...och när pappa skär första biten.   Resten av dagen ägnade pappa sig åt att jobba och sedan tittade han och mamma på film i biosalongen. 

Jag lekte med hunden Lion och Wat men det får ni se i näst blogg.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards