Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Carl - 9 mars 2011 08:00

Vad tror ni att jag pysslar med när jag sitter på framsidan av huset och ser finurlig ut? Det börjar på s.........

   Ja, just det jag blåser såpbubblor!

  

För att göra såpbubblor kan man antingen blåsa i svärdet eller dra svärdet snabbt och då får man många stora bubblor. Det är så super roligt och jag blir så glad när jag får till en massa bubblor. Jag tog med mig svärdet till skolan och alla mina klasskompisar ville göra som jag gjorde. Buskul! I dag var det en ny tjej i klassen och hon var först glad och hade roligt. Efter ett tag gick föräldrarna bort ett tag och då blev det annat "liv i luckan". Tjejen grät och skrek och såg så rädd ut. Stackars henne, första dagen på en ny skola och hon blev lämnad själv. När min mamma gick gjorde jag likadant, grät och skrek så det hördes över hela skolan. Jag har gått på skolan länge nu men jag protesterar ialla fall när jag blir lämnad.


Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards