Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Carl - 25 mars 2011 16:12

Min första blöjfria dag på skolan gick hyffsat bra. Jag höll mig hela dagen och ville inte gå på toa när fröknarna frågade. Efter lunch sover vi en stund och när vi vaknar äter vi frukt. Jämt när jag vaknar är jag sååå vansinnigt kissnödig. Jag stod alldeles stilla och visste inte vad jag skulle ta mig till. Det stod helt stilla i huvudet på mig. Fröknarna tittade på mig och jag tyckte att det tog en evighet innan någon frågade om jag ville gå på toa. Tyvärr hann jag inte på toa utan stod tillslut i en stor pöl på golvet. Så kan det gå. Ingen tyckte att jag gjort något fel utan jag fick höra att jag var så duktig som bara gjorde en olycka. Nästa dag på skolan gick det ännu bättre. Direkt när jag vaknade tog fröken med mig till toan och satte mig där. I dag när vi gick från skolan och hade kommit ända till vakterna blev jag akut bajsnödig och det blev riktigt bråttom för mig. Vakterna sa att jag fick låna deras toa och det blev min räddning. Vilken tur jag hade! Nog prat om kiss o bajs nu. Hoppas att ni har det bra där hemma.Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards