Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Carl - 30 mars 2011 16:09

Det regnar på mig så fort jag sticker ut näsan utanför dörren. Det forsar vatten på gatan och jag blir genomblöt när vi springer till bilen. Nu är vi så less på att vänta på att det ska sluta regna. Idag tog vi minibussen och åkte till BigC. Ja, ni läste rätt: mini bussen! Gästerna i huset vill hellre ha vår bil och snäll som pappa är så gick han med på det. Därför åker pappa, mamma och nu runt i vår minibuss som om vi var en riktigt stor familj. Vi åkte som sagt till BigC och jag fick leka i en stor lekhörna och åka tåg, bil och drake. Sedan åkte vi till Central och jag fick fem par kalsonger. Jag har som ni vet slutat med blöjor och då måste man ha kalsonger. Jag köpte kalsonger för 4-6 åringar och dom sitter perfekt. Slog till på en ljusblå pyjamas också när jag ändå var på shoppinghumör. Man blir hungrig av att shoppa och då passar det bra att gå till Fuji och äta en bit lax. Mums! När vi kom hem gick jag och mamma tre trappor upp till Kenneth och Jane. Ni kan inte ana vad Jane har fått mamma att göra. Jane är galen i att sticka, bla halsdukar. Jane köpte fint ljusblått garn och sa till mamma att det här kan du sticka en halsduk av till Carl. Mamma blev lite chockad och satte igång att sticka. Ni får snart se en bild av min blivande halsduk. 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards