Alla inlägg den 22 april 2011

Av Carl - 22 april 2011 06:45


    

Glad påsk på er allihopa!

Här ser ni mig full med klistermärken som jag fick på McDonalds. Jag har hoppat upp och satt mig framför en affisch och jag tittade på affischen och sa: stor flicka och många tänder! Jag är bra på att prata nu och gör mig alltid förståd på ett eller annat sätt.

I går kväll flyttade vi från villan ner till lägenheten och där ska vi nu bo resten av tiden innan vi åker till Sverige. Det var så fint i huset när vi lämnade det igår. Mamma och jag har varit ute på en ordentlig shoppingrunda och piffat till villan för sista gången på länge. Vi beställde nya kuddar till salan, köpte orchideér till alla sovrum, några få prydnadsaker och lite annat fint. Jag ska åka och hälsa på personalen så ofta jag har tid. Bat, Villa Mani(Whaat) och Win tyckte det var så tråkigt när jag åkte igår. 

På lördag är jag bjuden på påskmiddag och det ska bli spännande. Jag har hört att vi ska måla påskägg!

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards