Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Carl - 7 maj 2011 05:47

Nu har jag kommit till slutet på min korta resa. Sista dagen spelade pappa, Kenneth, Bosse och Jane golf. Jag, mamma, Yvonne, Lisa, Totte och Jakob roade oss själva. Vi åkte till en marknad och shoppade! Här ser ni mig och Jakob när vi åker tåg eller vad det nu är vi åker.

   Tjejen som körde tåget hade en super söt liten hund som jag blev så förtjust i.   Hunden hade en liten väst på sig och var jätte snäll. Det tog lång tid innan jag släppte ifrån mig lilla hunden och gick vidare på marknaden. Jag sa: ta med hunden hem! Men tjejen som ägde hunden ville ha tillbaka den. Jag blev på lite bättre humör när jag fick en fågel! Det går inte att jämföra söta hunden med en batteridriven fågel men det var bättre än inget. Fågeln sjunger och visslar vackert och alla trodde att det var en riktig fågel.

   När vi hade shoppat färdigt åkte vi till golfbanan och väntade på att golfarna skulle komma tillbaka. Det började regna och det var dyngsura golfare som tillslut kom till clubhuset där vi satt och väntade.   Ser ni dom två golfbilarna? Där i sitter hela golfgänget och har nu spelat färdigt. Detta var slutet på min miniresa. Nu återstod bara bussresan hem till Surin. Jag tittade på min dvd och lyssnade på min fågel som sjöng och visslade så vackert hela vägen hem!

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards