Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Carl - 9 maj 2011 16:00

Så här gick det till när vi tog skolfoto på skolan:

   Vi fick klämma ihop oss i en utomhus sala och försöka stå alldeles stilla. Titta på mina händer. Så håller jag händerna när jag koncentrerar mig på något.   Mamma smög fram och tog några bilder innan fotografen var färdig. Jag passade på att ordna till frisyren innan bilden skulle tas. Mamma hade fixat till mina lockar innan vi åkte hemmifrån men jag ruffsade till håret igen så att jag såg ut som vanligt. Alla var så fint klädda. Jag hade skjorta och slips på mig. Förra året skulle alla ha sin skoluniform på sig men i år fick vi ta på oss vad vi ville. Tyvärr tog inte fotografen enskilda foton på oss som han gjorde förra gången. Om några veckor kommer skolfotot och självklart ska ni få se det då.

Min vän Timbalee är inte med på fotot för han har åkt hem till Tyskland och kommer tillbaka om några månader. Jag ska snart till Sverige men resan är inte bokad än. Troligtvis åker vi KANSKE 1 juni.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards