Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Carl - 22 juli 2011 20:51

  Här ser ni prinsessan och Spiderman! I huset som vi hyr finns en hel låda med leksaker och maskeradkläder. Det är så roligt att klä ut sig och smyga fram och skrämma alla andra.   Här är Spiderman utklädd till jultomten. Om man inte ser upp så kan det gå så här! Jag mötte en riddare i finaste utrustning och med ett blänkande svärd. Riddaren ville ha alla mina julklappar!   Men när jag tog på mig fina klackskor så släppte riddaren mig omedelbart. Kanske trodde riddaren att jag var en tjej. Dessa klackskor brukar jag klacka runt i tidigt på morgonen när "ungdomarna" ligger och sover. Det klingar högt i både sten och trägolv....kanske inte så poppulärt för dom som vill sova ut.

I går kväll var det ett riktigt ruskväder som drog fram över Gotland. Som tur är somnade jag precis när det startade. I morse fick jag höra att det hade varit strömavbrott och värsta åskan. Alla krogar fick som ni förstår stora problem här i Visby och hela gänget kom hem besvikna över att det inte blev någon partykväll för dom.

Nu har Svea och hennes familj åkt hem. Jag har ingen att springa runt och busa med längre. Svea är en riktig prinsessa som jag gillar skarpt!

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards