Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Carl - 7 augusti 2011 12:30

Nu har jag varit ute på luffen ett tag men nu är jag tillbaka hos mommo o moffa. Som ni vet har jag varit i Visby med släkt och vänner. Jag har även varit hos gudmor Sara & Co, på Sandhamn och Vaxholm. Bilder kommer senare. Jag har haft riktigt trevligt men det känns skönt att vara tillbaka "hemma". Att vara hos mommo & moffa känns som hemma för jag har varit här så mycket. Jag har en egen säng här, tält, cykel och leksaker. Jag har fått lite koll på pengar nu. Om någon frågar mig vad något kostar säger jag antingen: 50 bath eller 10 kronor. Man lär sig något hela tiden. Efter mitt tandläkarbesök är jag nu mera mycket noga med att borsta mina tänder. Min mamma har ALDRIG lagat ett hål, det har inte min gudmor Sara gjort heller. Det har blivit mitt nya mål nu, att sköta mina tänder noga och slippa borra i tänderna. Det går om man verkligen bestämmer sig för det. Nu väntar jag på mommos bror Ingvar och fru Elsie. Vi ska äta lunch tillsammans och sitta och prata ett tag. 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards