Alla inlägg den 20 september 2011

Av Carl - 20 september 2011 09:30

Nu har jag varit i Stockholm några dagar och hunnit med en hel del. Först träffade jag fasterfaster och Gunnar men då var jag trött och arg. Hoppas att vi hinner ses mer nu när jag är mig själv igen. Jag har även träffat Sophie och hennes familj. Först hämtade jag min farmor och sedan åkte vi hela vägen hem till Sophie. Det var jätte kul att ses igen. Jag har även varit till vår nya lgh som ska bli färdig snart. Där var det många fel och det var ingen rolig historia men allt går att rätta till så det blir säkert bra till slut. En lunch med min super gulliga gudmor Sara han jag med igår. Jag tyckte inte om maten men till min glädje fanns det en stor skål med godis till efterrätt. Jag åt hur många skumsvampar som helst! Sara gav mig en "sportflaska" med lock med Mumintrollen på. Den ska jag ha på skolan. Om två veckor ska Sara få en bebis. Jag väntar och undrar om det blir en flickbebis eller en pojkbebis. Efter lunchen åkte jag hem till min fina farmor och fikade. Farmor har en massage stol som som jag satt länge i. Det kittlas!!! Skrek jag. Det är alltid roligt att träffa farmor. På kvällen var jag bjuden på middag hos Beje & Elisabeth. Först åt jag räkor och sedan dubbelmarinerad oxfile´ och till efterätt maräng. Mums! Det satt fint i min mage! Som ni hör så har jag det bra men jag säger ofta att jag vill åka hem till mojmoj & moffa. Det är tråkigt att ni inte är här hos mig. 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards