Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Carl - 19 januari 2012 02:30

När jag var vid poolen tog jag mammas ((våran) mobil och tog några egna bilder på mina kompisar. Det är en enkel match att ta bra bilder, tycker jag. Ser du något fint eller intressant så är det bara att knäppa på. Det gjorde jag och så här blev resultatet.

   

Det är kul att hänga vid poolen på dagarna efter skolan men nu är inte så många dagar kvar innan vi flyttar in i ett litet, gulligt hus. Självklart kommer jag att komma tillbaka och hälsa på mina kompisar vid poolen och göra bomben:

 

Den bilden tog som ni förstår inte jag. I går åt jag middag med mammas kompis Elisabeth och hennes dotter. Det blev lite sent så jag tar sovmorgon idag. Fröken förstår säkert. I går på skolan blev det lite stökigt när vi skulle ta på oss skorna och gå ut. En kille i klassen kastade ett par skor och jag sa åt honom att sluta, det gillade han inte och då knuffade jag till honom lite. Fröken såg det och jag fick tillsägelse. Berättade senare för mamma vad som hänt på skolan: det är en luring på skolan och luringen kastade skor, sa jag. Dom som gör något fel kallar jag för LURINGAR.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards