Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Carl - 8 februari 2012 05:17

 

Nu äntligen är mormor & morfar här. Dom kom i går morse, trötta men välbehållna. Mormor, Cola, Colas mamma och min mamma följde med mig till skolan första dagen och jag visade mormor runt. Vi var lite sena och morgonsamlingen hade precis börjat när vi kom. Mormor tyckte att Mr Lee var högljud när han sjöng och höll låda som han gör varje morgon. Jag är van vid hans höga stämma och innan mormor åker hem kommer hon också vara det. Efter skolan kom samma gäng + morfar och hämtade mig. Vi gick till club huset och badade i poolen. Poolen var nyss rengjord med chemikalier och det visade sig vara riktigt illa för min lilla mage. Jag fick en kallsup och lite senare på kvällen blev jag hastigt sjuk.Jag var så sjuk att det kom från båda hållen när jag låg och sov, inte roligt alls. I dag är jag frisk igen men hoppade över skolan. När jag klev upp i morse sa jag att mina knän skakade, så svag var jag. 

På bilden idag ser ni när Cola ser sig själv i spegeln. Cola trodde att det var en annan hund som han såg, himla roligt. När mormor såg Cola första gången, sa hon: men hur ser du ut? Du ser för anskrämlig ut! Men Cola kommer att charma mormor också, det vet jag.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards