Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Carl - 9 februari 2012 15:38

Här ser ni mig & mormor på skolan. Vi har samling varje morgon och då satt mormor med mig. Jag ville inte att mormor, morfar & mamma skulle gå och lämna mig på skolan. Stora tårar rullade nerför mina kinder när dom gick och lämnade mig ensam kvar på skolan. Buhu, så hemskt! Nästa vecka ska jag vara hemma flera dagar från skolan och bara vara med mormor & morfar. I morgon ska vi ha vattenkrig på skolan och det vill jag ju inte missa!

 


   

Mormor & Co lämnade mig och åkte till Patong och shoppade. Morfar köpte nya kläder och alla kom hem med nyfilade fötter. Pappa låg hemma i sängen och var och är sjuk. Jag är orolig, för pappa är nästan ALDRIG sjuk. Nu har han ont i halsen, bröstet och mår illa. Håll tummarna att han blir bättre i morgon så han kan hänga med oss på nya äventyr.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards