Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Carl - 29 mars 2012 10:21

Först roliga nyheter. Dom nya möblerna som vi köpte i Bangkok kom i dag till villan.   

En ny cool fotölj och lite dekoration på väggen och bordet.

   

Den stora blåa fotöljen heter heter Wonderland och den dagen jag har ett eget rum här i Thailand ska den stå i mitt rum. Fram tills dess får den stå och pryda villan.

   

Dom rosa stolarna ställde vi i ett sovrum som vi har gjort till ett lite tjejigare rum. Det lilla bordet är riktigt fint.

     

Vi provade oss fram innan vi bestämde var spegeln skulle sitta. Förutom allt detta köpte vi en fotölj med "långt hår" och två små mörkblå stolar som står i entre´n. Alla dessa roliga och lite udda möbler kan man ha i en villa som hyrs ut kortare perioder. Alla var supernöjda och personalen tyckte det var roligt med något nytt.


Nu till tråkigare nyheter. Jag är fortfarande hemma från skolan. I går var jag till doktorn för jag hade så ont i hjärtat. Doktorn sa att det var gaser som tryckte på mitt lilla hjärta och jag fick medicin för det. Jag fick lämna urinprov och doktorn lyssnade på hjärtat och undersökte mig. Jag har fått ett virus som gör att jag inte har någon apptit alls. Jag har inte kräkts sedan sent på söndagskvällen men när vi väntade på provsvaret så kräktes jag igen. Doktorn sa att jag kunde stanna på sjukhuset några dagar men eftersom som jag dricker så är jag inte uttorkad och vi åkte hem istället. Det är tråkigt när maten inte smakar gott och jag inte kan äta. Utan mat har jag ingen energi och då orkar jag inte göra något. Jag har dessutom haft pytte lite feber 37,6-8  varje dag. Jag är trotts allt på hyfsat gott humör.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards