Alla inlägg den 27 april 2012

Av Carl - 27 april 2012 02:36

Om man ska ta med sig en tjej till en kid´s club gäller det att försöka se lite cool ut. Jag tycker att jag lyckades bra. Solbrillor på både inne och ute. Tjejen heter Nicol och är jätte snäll.

 

Om ni undrar vad jag pekar på så är det videoskärmen. Vi tittade på The Penguins och senare på en annan fim som heter Skönheten och odjuret. Jag har även vait till skräddaren igen. Pappa och jag beställde två likadana skjortor och jag slog till på en väst också.

   

Jag var verkligen trött när jag var hos skräddaren sist, som ni ser. Men till allas glädje kan jag nu tala om att jag är piggare och äter mer. Ge mig en dag till och jag är mig själv igen. I dag åker Leo, hans mamma Susanna och resten av deras familj hem till Finland i några månader. I dag är det även min fröken Courtny´s sista dag. Hon ska hem till Caifornia på semester och kommer tillbaka i början av september. Jag hörde att hon ska bjuda på glass på skolan!  I slutet av maj kommer ett par och hälsar på här sedan bär det av hemmåt för mig också. Nu när jag känner mig bättre, från fallet och både hostan och snuvan är borta, ja då har mamma blivit sjuk istället. Pappa däremot håller sig frisk.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards