Direktlänk till inlägg 1 maj 2012

Luuk´s party

Av Carl - 1 maj 2012 05:47

 

Min kompis Luuk fyllde år i lördags och hade fest på stranden. Jag gick dit och gav Luuk ett stort paket. Han fick ett flygplan med fjärrkontroll. 

 

Vi lekte många roliga lekar. Här ser ni en lek som går ut på att äta upp en kaka med hål i som hänger på ett snöre. Alla barnen var snabba men de flesta kakor trillade ner i sanden och det var svårt att avgöra vem som vann. En annan lek som jag däremot vann stort, var att sätta fast svansen på åsnan. Med förbundna ögon får man snurra några varv så att man blir lite lätt yr i huvudet. Sedan ska man (med förbundna ögon) gå fram till en stor tavla med en åsna på och sätta fast svansen på rätt ställe. Alla fick varsin svans och när tävlingen var över hade åsnan svansar överallt, men bara en svans på rätt ställe och det var min! Det här var en jätte rolig fest!

Kram från Carl

 
 
farmor

farmor

1 maj 2012 12:25

Hej Carl! Roligt se att du mår bra igen.Ögonen är själens spegel,nu är dina ögon pigga igen.Härligt
Fortsätt må bra,Hoppas din mamma också mår bra.Kram/Farmor

http://carlisurin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards