Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Carl - 20 maj 2012 03:46

 

Jag och Nicol har varit på cirkus skola. Här ser ni oss när vi övar på kullerbyttor. Det ser lätt ut men det var rätt svårt. Cirkus skolan var på Palazzo, samma ställe som vi såg en cirkus föreställning på för ett tag sedan. Dom andra barnen hade gått länge på skolan och var riktigt duktiga, måste jag säga. Det var enormt jobbigt och efter halva lektionen var jag genom svettig och helt mör i benen. Jag trodde att min kondition var på topp men det var den absolut inte. Jag ska minnsan börja träna lite när jag kommer till Sverige.   

Den här övningen vågade jag mig inte på, den såg för riskabel ut för mig. Men Nicol vågade, det är hon som står längst upp. Jag hoppade på en studsmatta istället. Tyvärr hinner jag inte ta flera lektioner nu innan vi åker till Sverige men när jag kommer tillbaka ska jag fortsätta. Då bor tyvärr inte Nicol här men jag är säker på att Luuk vill hänga på. Nu skiner solen på Phuket och det är himla tur för våra vänner landade i förrgår och dom har längtat efter just solen. I morgon går mitt lilla flyttlass och jag checkar in på hotell. Det ska bli så skönt att flytta ifrån huset som vi bor i nu för det är ett bygge precis bredvid oss och dom jobbar till midnatt och börjar igen 07.30 på morgonen...zzzzz 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards