Alla inlägg under maj 2012

Av Carl - 6 maj 2012 05:08

I går åkte jag till Fun Start med Nicol. Vi lekte i kid´s cluben i timmar sedan hoppade vi i poolen. Vi ville aldrig åka hem!

Vi åt hamburgare och fikade. Jag köpte kakor som jag bjöd Nicol på med hon gillade inte dom så jag åt upp alla själv.

   

Trots det dåliga vädret så badade vi länge. Det är varmt även om vädret är grått. Nicol är jätte gullig men pussas det vill jag inte.  

Jag sprang och gömde mig när Nicol pratade om pussar. Kisses, sa hon. Nä, sånt håller jag inte på med. 

Efter Fun Start åkte vi till gardinaffären. Vi har beställt gardiner till vårt nya hem i Stockholm och dessutom har vi klätt om soffan i villan. När vi ändå höll på så beställde vi nytt tyg till sala (ute) möbeln också. Bilder kommer senare. Soffan blev orange och sala möbeln blev röd! Det måste ses.

Kisses från Carl

Av Carl - 3 maj 2012 17:10

Jag fick några bilder av Luuk´s föräldrar som jag tänkte att ni vill se. Det är från Luuk´s fest.

 

Ett gäng buskillar på stranden...

 

Jag som tittar fram...

 

...och tar några kort.

 

När man gick hem fick man hålla upp ramen och bli fotat. Rolig ide´ tycker jag trots att jag ser så allvarlig ut på bilden. 

Nu är det inte länge kvar innan vi ska flytta ut ur huset som vi har hyrt. 21 maj har vi bestämt att vi ska flytta. Sista dagarna ska vi bo på samma hotell som våra vänner som kommer och hälsar på. Det ska bli kul! Hoppas att vädret blir bättre tills dom kommer. Det regnar ovanligt mycket för att vara april/maj. Vädret är bra konstigt nu, undrar vad det beror på? 

Kram från Carl

Av Carl - 1 maj 2012 05:47

 

Min kompis Luuk fyllde år i lördags och hade fest på stranden. Jag gick dit och gav Luuk ett stort paket. Han fick ett flygplan med fjärrkontroll. 

 

Vi lekte många roliga lekar. Här ser ni en lek som går ut på att äta upp en kaka med hål i som hänger på ett snöre. Alla barnen var snabba men de flesta kakor trillade ner i sanden och det var svårt att avgöra vem som vann. En annan lek som jag däremot vann stort, var att sätta fast svansen på åsnan. Med förbundna ögon får man snurra några varv så att man blir lite lätt yr i huvudet. Sedan ska man (med förbundna ögon) gå fram till en stor tavla med en åsna på och sätta fast svansen på rätt ställe. Alla fick varsin svans och när tävlingen var över hade åsnan svansar överallt, men bara en svans på rätt ställe och det var min! Det här var en jätte rolig fest!

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards