Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Carl - 12 juni 2012 23:00

Jag fick en fin och rolig dag i present från Ullis. Vi åkte till Siggesta gård och hade roligt tillsammans. På bilden ser ni när jag och Ullis var i godisbutiken och köpte godis.

 

 

Vi tittade på stora grisar och vita ulliga höns, spelade mini golf, letade golfbollen, åt lunch, letade Träsk trollet, fikade och pratade. Jag har alltid många frågor och idag var det många frågor som handlade om Träsk trollet. Blir ni nyfikna på träsk trollet så tycker jag att ni ska åka till Siggesta gård och leta efter trollet själv. 

Här ser ni när vi är påväg att leta efter Träsk trollet. Vi hittade inte trollet men vi såg ett stort träd som trollet kanske hade haft omkull.

   

Det var en svår golfbana med många svåra hinder. Här ser ni när vi letar efter bollen i vattnet vid en båt. 

 

Tack Ullis för en super rolig dag på Siggesta gård. Du är snäll och generös. 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards