Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Carl - 21 juni 2012 11:28

Jag vill önska alla en trevlig midsommar! Jag är hos mormor & morfar och här pysslar jag mycket varje dag. Självklart har jag firat min födelsedag här också med paket och tårta. Mamma och pappa är här också och dom fixar med huset bredvid mormor och morfars. Jag har inte kunnat ladda över några nya bilder än men som tur är så har jag redan fina bilder från när jag, farmor, mamma och pappa hälsade på min syster Sophie och hennes familj. Sophie fyllde år dagen efter så jag passade på att säga grattis. Som ni ser så gjorde jag och Svea en god efterrätt: marängsviss! 

 


Visst ser det gott ut?

 

Jag lekte med Sveas roliga leksak och tro det eller ej men den kan gå nerför trappan, själv! 

 

Svea och jag hoppade studdsmatta jätte länge.

 

Sophie hade haft oturen och ramlat och slagit ögonbrynet. Halva hon ville vara med på bild. 

 

Här är min fina farmor och coola pappa. Vi åt god mat och pratade om Thailand.

 

Här ser ni mig på cykel hemma när mormor och morfar kom och hämtade mig. Det har hämt så mycket och jag ligger efter med skrivandet men det ordnar sig. Jag har bla fått en fantastiskt bra bok av fasterfaster Margareta. Den handlar om ett litet Storsjöodjur. Det roliga är att jag fick en bok om Storsjöodjuret av Margareta förra året och det här är en ny berättelse om det lilla söta Storjöodjuret. Det är roligra att läsa om honom när man liksom redan har lärt känna honom. 

Nu ska ni alla ha det så bra på midsommar.  

Stora sommar kramar från Carl






Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards