Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Carl - 28 juni 2012 23:10

Jag har bestämt mig för att stanna några dagar till hos mormor & morfar. Mamma & pappa ville åka idag men jag stannar här. Självklart hade jag följt med om mamma & pappa hade sagt att vi skulle åka men nu sa dom inte det och då stannade jag. Jag ska skruva upp klädhängare, titta till min potatis odling och jaga katten Blossom. Dessutom hörde jag att vädret ska bli bättre snart. Inte för att jag längre störs av det kyliga vädret men lite värme skadar inte och det är bra för min potatis. 

 

För några dagar sedan sa jag något som tydligen var mycket roligt:


Jag åt på en stor, god glass och mormor frågade om hon fick smaka. Jag svarade inte och då frågade hon två gånger till om hon fick smaka. Jag ville inte vara ofin och säga nej men samtidigt ville jag inte bjuda bort min smaskiga glass heller. Vad svarar man då när hon frågar igen om hon får smaka? Att ignorera henne verkar verkligen inte funka. Då svarade jag: JAG HÖR INTE VAD DU SÄGER.


Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards