Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Carl - 31 juli 2012 22:26

Måste bara berätta när jag hälsade på gammelfaster Anita sist. Det var innan mamma och pappa åkte på semester men jag har några roliga bilder från den dagen som jag gärna delar med mig av. Jag och mamma åkte hem till Anita & Gunnar och det första jag gjorde var att ta med mig Anita ut och plocka smultron som vi (Anita) trädde på ett strå.

 

Visst ser det gott ut? Jag åt upp nästan alla smultron själv. Lite senare på dagen ville jag spela schack med Anita. Det var första gången jag spelade schack men det gick över förväntan bra.

 

Som ni ser väntar jag otåligt på att Anuta ska göra sitt drag så att jag kan göra mitt drag och säga: schack matt!!

 

Schack matt för mig innebär att sopa banan ren med Anitas spelpjäser! Jag är en snabb spelare och vinner varje gång.

Efter min schack matt seger satt vi ute på bänken och pratade.

 

Mamma sa åt mig att sitta still och le men jag tycker det är roligare att få alla att skratta! Sitta still och le är inte min grej. 

Schack matt från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards