Alla inlägg den 22 september 2012

Av Carl - 22 september 2012 13:30

Nu är det dags att tacka för den här "fina" sommaren, ta väskan och flyga iväg. Vädret har ju inte varit fint, kan man lugnt påstå men ALLT annat har varit så bra och roligt. Det är så underbart när allt blir bättre än man vågat hoppats på. Jag har verkligen vuxit den här sommaren och kan ta hand om mig själv, inte riktigt men lite i allafall. Jag har lärt mig så mycket och haft så kul. Mina veckor hos mormor och morfar har varit betydelsefulla och dom kommer jag alltid att minnas. Att träffa fasterfaster och titta på alla fina blommor, hälsa på hos farmor, leka med Svea och Frank, gudmor Sara & co och alla andra som jag gillar har varit så mysigt. Tack för igår Melina, Jakob, Max och Isabell det var fint att få träffa er igår. Ni hade ordnat det så fint med middag, efterätt, film och GODIS till mig. Att börja på förskola och få en bästis har varit toppen för mig. Visst är det sorgligt att lämna allt och alla men som ni vet, jag kommer alltid tillbaka.

   

Det är bättre att säga: vi ses!

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards