Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Carl - 4 februari 2013 12:09

När vi bodde "hemma" i villan bjöd vi några kompisar på en brunch. Jag och mina kompisar satt vid ett bord och dom vuxna vid ett bord.  

Vi åt god mat och drack Cola. Vi badade och tittade på film i bion. Kan man ha det bättre en söndag? På bilden ser ni förutom mig Leo, Lenox och Nicol. Vi åt grillade hamburgare med pomfritt och efter maten blev det glass.

 

Pappa tyckte att mina pomfritt var så goda som ni kan se. Melina och Jakob var så fina, både Jakob och jag hade vit skjorta.

     

Trappan är lite farlig men så rolig att sitta i. Även Carlsson gillar trappan. När vi köpte honom hade han suttit i en bur tills han var 6 månade gammal och kunde inte gå i trappor. Jag tror att han sprang för första gången i sitt liv när vi släppte ut honom på gräsmattan. 

 

En av presenterna vi fick var en ask med Belgisk choklad. Presentpapperet och mammas klänning så nästen lika ut, det tyckte jag var kul.

 

Det är roligt med fest men roligast av allt tycker jag det är att spela dataspel. Så fort jag fick tag på Jakob så frågade jag om han kunde hjälpa mig med spelet.

 

Jakob är expert på datorer och spel, han kan allt! 

Nu ska jag ta det lugnt en vecka tills min mormor & morfar kommer på besök. Jag ska ladda riktigt ordentligt så att jag har massor med energi när dom kommer.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards