Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Carl - 21 mars 2013 01:45

     

Carlsson och jag var ner en eftermiddag till stranden. Det är bäst att ha honom i koppel för rätt som det är så kommer det en stor hund och ska jaga bort honom. Konstigt att stora hundar ger sig på en så liten och försvarslös hund som Carlsson. Jag ville springa i vattnet men Carlsson var lite rädd för havet. Han är inte van vid havet eller vatten överhuvudtaget. Vi hade en mysig eftermiddag och åt både vattenmelon och frenchfries. I bland tänker jag och pratar om min förra hund Cola. Det är inte ofta men det händer då och då. Jag är så glad att han har det bra hos sin nya familj. Tänk att han fick det så bra, tillslut. Skolan går bättre för mig nu. Jag påpekar fortfarande att jag inte alls gillar ABC men det går som sagt böttre nu. Vi pratar och lär oss mycket nu om stjärnor och planeter. När jag kommer hem pratar jag om solen, månen och annat som finns i universum. Inte illa va?

Kram från Carl   

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards