Alla inlägg under mars 2013

Av Carl - 3 mars 2013 03:38

När mormor & morfar var här bjöd vi på middag på taket i nya villan. Många gäster kom, bla Maggan & Stickan. "Stickan Bomben" som jag säger. Jag gjorde många bomber i poolen när vi badade på Surin Gate. Stickan är också bra på att göra bomben.

     

Morfar minglade runt och hade trevligt, som ni ser

 

Jag tycker att det är allra trevligast att vara på taket och sitta i mammas eller mormors knä.

 

På taket är det världens finaste utsikt. Man ser havet och bergen, hela Bangtao och Surin beach. Middagen var fantastisk god. Jag åt upp nästan hela mormors köttbit. Grillat ÄR godast, så är det bara. Nicky & Lena bjöd på maten och vi stod för vinet. 

Jag tror alla hade en super trevlig kväll. Peter spelade på sin gitarr och sjöng tillsammans med Nicky. 

I dag ska jag på ankrace i Laguna

Kram från Carl

Av Carl - 1 mars 2013 13:05

Vad tycks om mammas nya frisyr? Ska hon byra frisör? Jag tycker det ser roligt ut!

 

Själv letade jag fram både hängslen och hatt och klädde på mig. Man behöver inte se likandan ut varje dag. Omväxling är ju rätt kul ibland. Den här veckan har jag varit ledig från skolan. I dag var jag på Fun start och lekte hela dagen. I kvöll ska jag vara hemma själv med Arsenia och Carlsson. Mamma och pappa ska ut och äta med Danne och Ullis. Jag ska få både popcorn och godis. Helst vill jag följa med såklart men det går inte, tyvärr.

Kram från Carl  

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards