Alla inlägg den 29 april 2013

Av Carl - 29 april 2013 05:29

I går var jag på Luek´s kalas. Vi åkte först till stan och såg en 3-D film. Det var en film som var inspelad under vattnet och filmduken var rund så det kändes som att vi var i vattnet bland alla fina, vackra fiskar. Efter filmen åt vi på Mc Donalds och sedan bar det iväg till ett fjärilsmuseum. Vi såg många olika färgglada fjärilar som flög omkring. I Sverige ser jag inte så många fjärilar, mamma sa att när hon var liten fanns det många fler fjärilar. Vart har dom tagit vägen? Senare på dagen åkte hela gänget hem till Luke och badade i poolen och åt tårta. Vi turades om att slå med ett svärd på en boll som var full med små leksaker och godis.

   

Tillslut gick den sönder och alla sakerna ramlade ut. Lyckan var stor när vi hittade klubbor, godis och leksaker. Luke´s mamma hade gjort små, små minipajer med skinka i. Pajerna var bara ca 4 cm stora och Peggy sa att det var minipizza. Jag åt flera stycken och när dom var slut frågade jag efter flera. Det är inte så ofta jag blir super förtjust i något. 

   

När festen var slut fick jag en ballong och åkte hem. Jag var ordentligt trött och somnade hyfsat tidigt.

Kram från Carl

 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards