Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Carl - 6 maj 2013 10:15

Jag hittade en bild på en liten kille. Undrar bara vem i hela fridens dagar är detta? Det kan väl inte vara jag?! 

Tänk vad tiden går...Jag växer så det knakar. Om det fortsätter att gå så här fort kommer jag snart att kör moppe och hänger runt med kompisarna på byn.

I dag var det ingen skola. Vi åkte till Leam Sing beach och träffade några från skolan. Det började ösregna och vi satte oss på Ali´s restaurang istället. Det regnade och regnade och tillslut var vi tvugna att gå i regnet upp till bilen. I går var det däremot fint väder. Vi var hela dagen på brunch på Centara i Karon. Där har dom super fin brunch men bara på lågsäsongen, maj till oktober. Efter brunchen badade vi och åkte vatten ruschbana i flera timmar. Det fanns två "klippor" man kunde hoppa i från. Den ena var 3 meter och den andra var 4 meter hög. Först vågade jag inte hoppa. Jag sa till vakten: I´m only looking. Det såg hemskt högt ut. Jag tränade att hoppa från en sten ner i poolen och det gick bra. Tillslut stegade jag fram till klippkanten och tog satts och hoppade. Jag hoppade från både 3 m och 4 m`s klippan. Det var jag, Luek, Sarsha, Tom och Max. Jag hade otroligt roligt. På kvällen bjud Tom´s föräldrar på goda hemgjorda hamburgare. Tiden går väldigt fort när man har roligt. 

Kram från Carl  


Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards