Alla inlägg den 5 september 2013

Av Carl - 5 september 2013 13:06

Nu är vi hemma igen efter resan. Jag har varit på förskolan och första dagen började med en lång skogspromenad.

 

Halva gruppen går ut i skogen i två timmar och den andra halvan stannar på skolan och nästa dag blir det tvärt om. Max och jag är inte i samma grupp så jag gick med en kille som också heter Carl. Jag visade att jag har tappat min första tand. Den tappade jag under resan.

 

På resan lärde jag mig en sak som jag länge fashinerats av. Nämligen att vända på tungan:

 

Så fort jag hade tappat tanden så var det inga problem, bara stoppa tungan i gluggen och vända upp den som ett segel! Jag är så stolt över min nya kunskap. Stolt är jag också äver mina nya lackskor. Jag fick dom en dag under resan när jag stannade på båten och mamma och pappa gick på utflykt själva i staden Izmir, Turkiet. 

 

Ja, det var senaste nytt härifrån. Hoppas alla har det bra i sommarvärmen. 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards