Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Carl - 2 oktober 2013 06:11

 

Äntligen är jag i poolen igen! Det är så härligt att simma runt som en glad fisk i det varma turqosa vattnet. Jag har inte glömt hur man dyker och hämtar saker från botten. Cyklopet och snorkeln var riktigt smutsigt efter att ha legat nerpackat i 4 månader men det gick bra att göra rent. Alla våra kläder måste tvättas för det luktar pyton när kläder lagat nerpackat ett tag här. När jag simmade försökte jag prata under vattnet. När jag kom upp till ytan frågade jag om mamma hörde vad jag sa? Nä, sa mamma. Då sa jag: har du snorkråkor i öronen, ha ha! Sen dök jag ner i vattnet igen. Jag är lite busig ibland, men oftast är jag världens snällaste. På skolan går det bra, jag är inne i rutinerna igen. Tre onsdagar i rad ska jag vara med på en kurs efter skolan där vi får lära oss och laga mat och baka. Tre torsdagar ska vi ha sport klass efter skolan. Det blir kul att lära sig något nytt. 

 

Kram från Carl

 


Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards