Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Carl - 8 oktober 2013 06:00

 

Sist jag var hos faster faster samlade jag ihop 132 st ek skott som jag absolut skulle ta med till Phuket och plantera där. Sagt och gjort, skotten är med och redan planterade i tre krukor. Nu gäller det att vattna och vänta. Arsenia förstod inte riktigt vad jag höll på med och inte heller förstod hon när vi beskrev hur stor och gammal en ek kan bli. Om skotten kommer upp ska jag plantrea dem utanför villan. Eftersom det inte växer ekar på den här breddgraden så tror jag inte heller innerst inne att det kommer funka men prova kan man alltid. Det regnar varje dag och på kvällen kan man ha byxor och långärmad skjorta. Det är klart att det är varmt men inte så varmt som man är van vid. Carlsson tycker att det är skönt för han är van vid Sverige nu. I söndags fick han vara med Arsenia hela dagen för vi var på brunch. Han fick dåligt med mat och var hungrig när vi kom hem. Han lyfte upp sin matskål med tänderna och försökte bära upp den till övervåningen för att visa oss. Då fick han några korvar och blev nöjd. 

 

Kram från Carl

 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards