Alla inlägg den 9 november 2013

Av Carl - 9 november 2013 10:10

   

I dag åt jag lunch på Kamala Bakery. Det är första gången vi är där sedan vi kom tillbaka hit, förut var vi där var och varannan dag. Jag åt Kyckling med cashewnuts, mamma och pappa åt Paneng. Dom har den bästa Panengen vi vet men den är för stark för mig. På restaurangen träffade vi en bekant, Lord Bairon 86 år ung. Jag satte mig bredvid honom och visade min IPad. Jag visade något som han aldrig hört talas om tidigare, Mind craft. Det är ett spel som går ut på att man bygger hus mm. Väldigt intressant tycker jag. Lord Bairon lyssnade och tittade när jag visade honom. Han berättade att när han gick i skolan kämpade han med att lära sig att skriva maskin, maskinskrivning som han sa. Jag har aldrig hört talas om något sådant. Alltså lärde vi oss något nytt båda två. När vi kom hem såg vi hur en av personalen som jobbar i området paddlade ut i lilla dammen vid vårt hus och kollade om någon fisk fastnat i nätet. Det här skulle morfar se! Han som gillar fiske så mycket. 

 

kram från Carl


Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards