Alla inlägg den 11 november 2013

Av Carl - 11 november 2013 16:23

     

Som ni vet var det Farsdag i söndags och jag började morgonen med att ge pappa fika på säng. Han fick 2 smörgåsar med Kalles randiga, kaffe och frukt. Pappa vill inte ha något mer, vänligt men bestämt, nej tack. Brödet hade jag köpt på Svenska bageriet. Pappa fick presenter också. Som ni ser på bilden fick han en golf keps av märket: LoudMouth som betyder stor mun eller kanske "stor i käften", vad vet jag. Han fick även 3 strumpor och ett bälte av samma märke, det är pappas favorit golfmärke. Ni ser också en staty eller ett pris som han fick av mig, pris till bästa pappan! Dagen började riktigt bra och blev bara ännu bättre. Vi åt en god lunch, var påbygget och badade i poolen. På kvällen firade vi pappa på Catch med en fin skaldjurs platå. Jag tror pappa var riktigt nöjd, han såg både mätt och glad ut när han mumsade på glass i efterrätt. 

 

Kram från Carl


Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards