Alla inlägg under januari 2014

Av Carl - 3 januari 2014 05:50

   

Nyårsafton, vilken kväll! 

Det var en rolig och lyckad kväll på berget. Roligast av allt var att jag träffade två kompisar från förr. Killarna på bilden bor i pappas gamla hus på Lidingö. Vi har träffats förr och kommer bra överens. Den äldre killen hjälpte mig att sätta in en pin kod på min iPad. På nyårsdagen när jag skulle slå på ipaden kom jag inte ihåg koden. Ipaden var avaktiverad i 10 min. Nästa gång jag slog fel kod blev den avaktiverad i 15 min osv tills den blev avaktiverad i 40 min. Mamma sa då att jag måste koncentrera mig och tänka efter ordentligt. Tro det eller ej men då kom jag ihåg koden! Elefanten som stod i entrén när gästerna kom gillade jag också men jag ville inte stå så nära den. Det var två killar som uppträdde och framförde den bästa fire show jag sett någonsin. Imponerande hur dom vågar! Som ni ser blev det varken vit skjorta eller bega linne byxor för mig. Jag bestämde själv att jag skulle ha mina shorts med hajar på och en alldeles för liten skjorta på mig. 

 

God fortsättning på det nya året! 

Kram från Carl 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards