Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Carl - 2 februari 2014 09:23

När vi bodde i villan bjöd jag hem mina killkompisar på middag en kväll. Tyvärr var Lenox sjuk men resten kom. Vi åt min favoriträtt Carbonara och vårrullar. Både innan och efter middagen tittade vi på film.

 

Vid sju på kvällen åkte vi tillsammans tillbaka till skolan och träffade alla klasskompisar och lärare, för vi skulle titta på stjärnorna. Vi pratat mycket om stjärnor och stjärntecken på min skola nu. 

Mamma, pappa, Melina, Jakob och några andra har varit till Nikki beach som hade en liten smyg öppning. Det kom massor med folk och stället är super fint!

   

Jag och mamma har varit med mina kompisar på en teater. Det var en brittisk uppsättning av Alice i Underlandet. Man fick inte ta foton under föreställningen så jag kan tyvärr inte visa alla fina roliga skådespelare som var med. Ni får i stället se mig och Loek under pausen när vi ska få ballonger uppblåsta en rolig man. Vi fick båda varsitt ballongsvärd. 

 

I morgon är det måndag igen och skola. På tisdag morgon åker Melina & Jakob till Bangkok och sedan vidare hem till Stockholm. Två veckor kan går fort ibland. Dom har haft tur med vädret, sol varje dag!   

Kram från Carl  

 

 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards