Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Carl - 13 februari 2014 04:39

Jag har varit till Phuket town och besökt ett museum som heter Tricky eye museum. Hela utställningen är full av stora roliga bilder. Om man ställer sig framför en bild och blir fotad ser det verkligt ut. Som att det händer på riktigt!

     

Vi tog så många bilder och jag skulle såklart vilja visa alla men det får räcka med dessa. Det är för många i alla fall men det var svårt att välja.

         

Visst ser det ut som att mamma och jag sitter på ett tecknat cafe´? Tänk så lurad man kan bli, det är bara två stolar och ett bord framför en målning. I dag blev det många bilder, hoppas ni gillar dem. Själv tyckte jag att det var så kul att vara där. Jag sprang runt och ville göra allt på samma gång. I morgon är det fredag och skolan är stängd. Jag ska träffa Loek, Sharsa och Kayan på stranden. Det är mycket varmt och torrt här nu. Varmare och varmare för varje dag, tur jag har en pool att svalka av mig i och nära till havet.

Kram från Carl 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards