Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Carl - 22 februari 2014 06:34

Det är roligta att göra olika saker, tycker jag. I bland vill jag bara vara ifred och ta det lugnt men för det mesta hittar jag på något. När vi sist bodde i villan kom min kompis Kayan och hälsade på mig. Vi lekte, tittade på film och åt. Arsenia fick göra en pasta åt oss. Kayan tyckte inte den var så god så han åt bara lite. Han fick salami och yougurt istället. Det tyckte han var super gott. 

  Kayan pratar också svenska, precis som mig. Kayans pappa bor i Bangkok och han är hälften mexikanare, hälften filippinare. 

 

Här ser ni en bild på mig, Na och Arsenia i poolen. Jag sa till båda dom att ni måste bada. Na kunde hjälpligt simma men Arsenia höll i sig i min gamla simring. Alla skrattade högt, det var säkert första gången Arsenia badade i en pool. 

 

Här ser ni mig och Lenox pappa. Jag fick följa med på en lite paddel tur med kajaken. Observera att jag precis har tagit av mig flytvästen. Vi paddlade inte lång ut men det var spännande. Kajaken är svensk men köpt här. Tänk att svenskar gör så bra kajaker så att dom till och med säljs här!

Ja, det är lite av vad jag sysslat med här sista tiden. I morgon åker vi till Kina. Jag är säker på att jag kommer att ha massor att berätta därifrån. Jag har varit till Shanghai en gång men det är inte dit vi ska den här gången. Nu ska vi till Foshan. Carlsson, Lucky och Arsenia stannar hemma. 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards