Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Carl - 27 februari 2014 15:54

Om man varit ute hela dagen kan det vara skönt att koppla av när man kommer hem. Jag kopplar av i badet och tittar på tecknat och äter tacos. 

 

Mina fötter och ben är lite ömma för vi har varit i farten hela dagen. Då är det skönt att få massage innan man somnar och det får jag. Vilken tur jag har, det är inte alla som har lika tur som mig i livet. Titta på den här lilla kraken som ligger fast kedjad hela dagarna. Vi har sett en hel del hundar som som har rätt tråkigt på dagarna. 

 

Fast kedjad eller uppäten? Ja, då är det nog bättre att vara kedjad och ha livet i behåll. Vi var ute och gick och fick syn på en godis butik. Jag gick in och köpte den största och finaste klubban jag kunde hitta. 

 

När vi kom var det ganska kallt men nu är det som svensk högsommar. Man kan lätt ha kort ärmat på dagarna, det är bara inne där det är hög A/C som det är kallt. Vi är väldigt imponerade av det vi sett. Landet utvecklas snabbt framåt och alla är effektiva och målmedvetna. Staten satsar på byggnader och vägar överallt. I varje förort byggs en "Sundsvallsbro". När vi berättar för kineser vi kommer i kontakt med att befolkning i Sverige är lika stor som staden vi bor i här ungefär, om man räknar med hela staden inte bara inner staden så tror dom knappt det är sant. Deras befolkning är snart uppe i 1,7 miljarder människor! Många försöker ta kort på mig och tittar mycket och länge på mig. Det är inte vanligt med blonda och blå ögda barn här. 

Kram från Carl 


Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards