Alla inlägg den 14 april 2014

Av Carl - 14 april 2014 16:23

Här har vi firat nyår! I går var det stort firande ute på gatorna. Alla har "vatten krig" med alla. Det är inte krig utan allt är av välmening och lyckönskningar. Man firar att vattnet kommer tillbaka efter den långa varma torra perioden. Överallt står folk med vatten pistolen och stora baljor med is vatten och häller och sprutar på alla som åker förbi. Vi var inte sämre! Vi gav oss ut i det fredliga kriget och sprutade vatten. Vi blev nerdrängta med is vatten och både jag och Tom fick nog. Det var roligare att titta på där vi kunde hålla oss torra. Efter vår krigsrunda åkte vi tillbaka till Luek's mamma och pappa och åt en stor lunch. Tom's mamma och pappa var också med, resten var fransmän. Vi hade en rolig och krävande dag i solen. Tur att det är nyår bara en gång om år för man blev rätt trött. I dag har jag varit på bio i Patong med mina vänner. 




  Ni ser mig i vit tröja och cyklop bakom pappa! 



 

Gott nytt 2557 på er! Vi ligger lite för här i Thailand

kram från Carl



Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards