Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Carl - 25 juni 2014 23:12

Jag saknar verkligen kompisar. Mina vänner från förra året verkar vara upptagna för dom lyser med sin frånvaro. Jag vet att dom går på simskola på dagarna så dom har väl fullt upp. Jag kan simma redan men även om jag inte kunde simma skulle jag inte vilja simma här för det är så kallt. Jag brukar gå till campingen på dagarna och leka på lekplatsen. I går träffade jag en kille där som det var så roligt att leka med. Han heter Felix och när vi sa hej då sa han: hej då kompis, kommer du hit i morgon? Ja, sa jag! Vi ses i morgon! Felix var på semester med sin farmor och farfar, dom bodde i en liten husvagn.

 

I lekparken finns en flotte, fiskespön och massor med träfiskar. Det är så roligt att fantisera att vi är på havet och fiskar. Det finns även en stor skattkista med guldstenar i.

 

Jag cyklade tillbaka till lekplatsen i dag men ingen Felix var där. Hans husvagn var borta och jag blev lite ledsen. Det var andra barn i parken så jag hade kul i alla fall men inget går upp mot riktigt roliga kompisar. I kväll har mammas kompis Jenny varit här på middag och jag fick en bok om troll! Det går verkligen ingen nöd på mig men som sagt några kompisar eller i alla fall en enda vän vore inte fel. Inte ens mormors katt Blossom vill vara med mig!

Kram från Carl







































Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards