Alla inlägg den 7 juli 2014

Av Carl - 7 juli 2014 20:44

Jag var hos farmor och åt lunch i förrgår. Farmor bjöd på: Werners vitlökskyckling. Det var mycket gott. Farmor Birgit mins att jag tycker om den rätten så mycket. För några år sedan bjöd hon på den och jag åt och åt. Det var lika gott nu också. Det är något mycket speciellt med den rätten. Den passar mig perfekt i alla fall.

 

Jag passade på att träna när jag hittade farmors hantlar. Om man tränar mycket kan man lyfta en hel bil, tror jag. 

   

Jag är inte i den bästa formen så det är rätt skönt att lägga sig på soffan och vila efter en liten ansträngning. 

 

Farmor såg som vanligt mycket fin och pigg ut, alltid glad och trevlig. Efter lunch, jordgubbar och supergod kaka åkte vi iväg till Sturegallerian där mamma provade ut glasögon medans pappa och jag tog ett glas mjöl och en öl med Melina och Jakob. När mamma var klar gick vi till optikern och var smakråd. Mamma hade redan i stort sett valt men det var kul att se när hon provade olika bågar. Fy sjutton så dyrt det kan vara med glasögon. Hoppas jag kommer att se som en hök i hela mitt liv.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards