Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Carl - 3 augusti 2014 08:00

Jag har varit till stan och tittat på ALLA drakar som står efter Storgatan. Det är alla möjliga varianter på drakar. Det är olika företag som har skapat sin egen drake och barn älskar att klättra på dem

   

Draken jag hoppar ifrån är gjord av Sundsvalls hamn. Ni ser att draken har en kaptenshatt på sig. Lite senare gick vi till en restaurang och firade mormor och morfars 44-åriga bröllopsdag. Jag fick en Carbonara som jag inte alls tyckte smakade Carbonara. Mamma, mormor och morfar åt entrecote och det var en miss att jag inte valde det istället. Tur att det fanns god mat i kylen när vi kom hem. Jag fick röding stekt i smör med lite flingsalt på, sååå gott! Det vackra,varma vädret fortsätter och tydligen ska det bli ännu lite varmare.   Jag tänker på min farmor som bor i en vindslägenhet som är varmare än varmast. Sist vi var där och hälsade på var det 28 grader varmt inne hos farmor.   Som tur är har hon en liten apparat som kyler ner värmen i hennes lägenhet. Undrar just hur varmt det hade varit utan den.


I dag är det dags för mig att åka hemåt igen. Det har varit roliga dagar här. Jag har dessutom blivit en sorgsen erfarenhet rikare med tanke på att jag har varit på begravning.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards