Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av Carl - 6 augusti 2014 08:34

Tänk så roligt, i morgon ska min farmor Birgit vara med på nyhetsmorgon på Tv 1. Farmor 95 år och en annan lady som är 89 år ska bli intervjuade i direktsändning. Någon gång mellan 8-10 är det dags, så slå på TV:n och var berädda. Kul!

 

Jag har varit till en liten strand där det finns en brygga som alla barn utom jag hoppade ifrån. Jag tyckte inte det såg så inbudande ut och dessutom var vattnet rätt kallt. Jag satt på en sten och samlade sjögräs istället. Sjögräset tryckte jag sedan fast på bryggans vägg och gjorde ett konstverk. 

   

Det är min kompis och granne Theo som ni ser klättrandes på stegen. Han hoppade och hoppade från bryggan så många gånger så jag tappade räkningen. Hans syster hoppade också, som jag skrev förrut så hoppade alla barnen. Vad är det som är så kul med det? Inget för mig, inte den här gången i alla fall. Jag tycker varken om höga höjder eller kallt vatten. Jag hade det så bra på min sten i stället.

 

Jag fick höra ett roligt citat som är passande om man någon gång inte skulle vara på bra humör:

 

Nu ser vi framemot att få se farmor på TV:n i morgonbitti och önskar henne lycka till

Kram från Carl

 

(PS. Jag vet inte varför vissa ord blir markerade i texten, inget jag har gjort i alla fall)

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards