Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av Carl - 18 augusti 2014 11:14

Jag har varit till sjukhuset och hälsat på min farmor. Jag tyckte att det var lite känsligt att vara på sjukhuset. Inte roligt att vara sjuk och ligga på sjukhus. Jag har också legat på sjukhus ett par gånger. En gång hade jag salmonella och en gång en lätt variant av lunginflamation. Farmor såg pigg ut och verkade må bra. Värre var det när hon åkte in till sjukhuset, då hade hon ont. Efter besöket på sjukhuset åkte vi till våra vänner Ullis och Danne. Det var ganska varmt så jag tänkte att jag skulle bada i deras pool. Poolen är såklart uppvärmd men jag är van med varmare vatten och tyckte att det var rätt kallt. Precis när jag skulle vända i trappan tappade jag balansen och vinglade till och gled ner i vattnet. På så sätt doppade jag mig. Som tur är har dom en varm bubbelpool som jag satte mig i ett tag. Eftreåt tog jag en varm dusch och sedan var det dags för mat. 

 

Vi sov över där och nästa dag åkte vi till Gustavsbergs och åt lunch. Jag valde Carbonara och den var helt okey.

 

Efter maten fick jag en klubba av personalen och det blir man ju såklart glad av.

 

Sämre kan man ju ha det! 

I morgon börjar jag i F-klassen. Det kallas 0:an men fröknarna gillar visst inte det så vi säger F-klass istället. Det börjar med upprop och fika. Efter det får föräldrarna gå hem och lektionen börjar. Vi får se hur det går.  

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards