Alla inlägg den 31 augusti 2014

Av Carl - 31 augusti 2014 18:15

 

Jag har varit hos fasterfaster och Gunnar och hälsat på. När jag kom var jag lite irriterad och hungrig. Mamma och jag hade handlat på Värmdöstormarkand innan vi kom för att det är skönt att ha det gjort när man ska hem. Det drog ut på tiden innan vi kom fram för trafiken stod stilla när vi körde genom Gustavsberg. Vi åt rökt struts med pepparrot bla. Det smakade gott och mitt humör blev genast bättre. Jag tyckte det är så kul att leka med alla leksaker som Gunnar får när han äter Happy meal på McDonalds. Som  ni ser har han ätit många Happy meals. Vi lekte även kurragömma bland äppelträden, jag bestämde bestämde vem som skulle räkna och vem som skulle gömma sig. Jag plockade äpplen som jag bestämde att jag ska göra äppelkräm av. Äppelsorten heter Hampusäpplen och det är ett bra äppel år i år.

   

Självklart fikade vi också. Jag fick glass, bulle och äppelkaka. Klockan gick fort och det var dags att tacka för sig och åka. Jag tog med alla äpplen och gav fasterfaster en slängkyss från bilen.

   

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards