Alla inlägg den 2 september 2014

Av Carl - 2 september 2014 11:43

Besök från Phuket! I söndags kom min kompis Tom, hans mamma och lillebror Calle till oss och stannade hela dagen. Vi lekte, grillade och gick på promenad. Vi gick ner till hamnen och Tom ville bada. Sagt och gjort så tog hans sig ett dopp! 

 

Lillebror Calle gör alltid som sin storebror så han ville också bada. Han tog av sig kläderna men badade bara fötterna. Calle försökt fuska lite och blötte ner sina kalsonger men det gick vi inte på. Jag behöver väl inte berätta att jag inte badade. Jag samlade pinnar, kastade stenar och sysselsatte mig med annat. 

 

Tom visade mig ett nytt spel på sin ipad. Jag hittade ett spel som heter Sagan om ringen, det laddade jag ner. Vi spelade inte länge för när man har främmande måste man lägga ipaden åt sidan. Det har jag lärt mig men det är inte alltid jag accepterar det. Skolan går bra, jag tycker det är roligt. Vi har en mjukstart så här i början. Vi har pratat om vad hösten är för något, tex. Jag måste även lära mig att lyssna. Det är inte alla som varken kan eller vill lyssna på andra. Då kan man läsa den här texten och fundera ett tag:

 

 

Kram från Carl

 


Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards