Alla inlägg den 23 september 2014

Av Carl - 23 september 2014 10:42

Min farmor och hennes son Lennart kom på besök. Med sig hade dom Tor, han bor i Bejing och London. Tor var i Stockholm på jobb och passade på att träffa sin vän Birgit. Tor och Birgit träffades för 25 år sedan när Tor arbetade som guide i Kina. Tor hade då lärt sig Svenska alldeles själv! Tänk så ambisiöst att lära sig svenska och än i dag paratar han riktigt bra svenska. Tor och Birgit har hållt kontakten sedan dess och det kommer dom alltid att göra. Vi åt och satt på altanen och pratade. Det var den sista sommardagen, nu är det kallt. Hösten kom precis innan vi ska åka.

 

Jag har på mig en mustache och pannband med indianfjäder i. Kul att klä ut sig ibland. Jag skojade med farmor. Jag har ett studds ägg som ser precis ut som ett riktigt ägg. Jag "tappade" äggen i golvet och farmor skrek till lite och trodde att nu blir det ägg över hela golvet, ha ha! Kul att luras ibland. Det var en solig, varm och trevlig dag.

 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards